الاثنين، 25 مارس 2013

من ذكرياتي ♥


أول يوم أغسل مواعين :))

وما أدراكم ماهو غسيل المواعين الا البنات طبعا عارفينه :D :D

أنا ( كنت ) بنت مدلعة جدا بمعنى كلمة مدلعة بما إنى أول حفيدة في عيلة بابا وماما فأساسي كنت لازم تكون كل طلباتى مجابة ^_^
وأثر قوى عليا موضوع الدلع دا لحد ما نزلت أول يوم شغل ف حياتى ودا ليه قصة لوحده حقيقي :D

المهم ماما عملت عليا كمين إنى لازم وحتما ولابد أغسل المواعين ومادبسش أختى ،وحذرت أختى إنها ماتغسلهمش ..

وقد كان وفضلت أنا سهرانة كالعادة وطبيعي المواعين سهرانة معايا لحد ما قررت أدخل أغسلهم مابدهاش بقا ..

أنا بس مسكت طبق بطراطيف صوابعي عارفين ماسكة المنديل القذر بالظبط كدا وكنت هاجيب اللى ف معدتى ( والله حصل ) :D
وفتحت الحنفية وغسلته وأنا كارهه اليوم بالليلة بالمواعين ههههه
وتانى طبق نفس الموضوع تالت طبق إيه دا لا بقا حرام :(
وكله كوم وأول حلة رز كوم تانى طب دى تتغسل إزاى بقا :D
وفضلت أعافر فيها وتعافر فيا لحد ما طلعت روحى وغسلتها :)))

وفضلت على كدا 3 أيام نفس الموقف بنفس رد الفعل وأحاول أتاخر على قد ما أقدر في السهر علشان أفلت بس أبدا ماما كانت مظبتة الدنيا هى وأختى :D
وبقيت أغسلها أحسن منهم كمان :P :D
ومن أول مرة دخلت المطبخ لغسل المواعين .. نوصل لدخولى المطبخ في أول مرة أطبخ فيها :D

شاهى محمد

هناك تعليق واحد:

  1. ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه و الله انتى مشكلى بجد

    ردحذف