الأربعاء، 6 نوفمبر 2013

الأنثى

كل أنثى دائما تبحث عن إنها تكون المرأة الكاملة في نظر زوجها أو خطيبها أو الإنسان اللي بتحبه ..
بمعنى إنها تكون ست بيت شاطرة ..
وسيدة راقية ومثقفة ..
وأنثى تتمتع بالشكل والقوام ( الصاروخ ) زي ما هم بيقولوا

ودائماً تلاقيها هاتتجنن إزاي تخليه مايبصش لغيرها الأحلى والأجمل والأرقى ..

أنا لا أستثني نفسي من هذا يعني أنا مش العاقلة الرهيبة :))
لكن أنا وصلت لقناعة ( أنا أصلي فيلسوفة )

إن الرجل مهما عملتي علشانه هايبص برة مش علشان خاين ولا علشان هو يطمح للأحسن لاء ..
دا علشان هم كدا عيونهم تبحث دائما قبل عقولهم ( حقيقة ومايقدروش ينكروها )

فـ ماتتعبيش نفسك ولو أنتي عاوزة تكوني الأنثى المثقفة الراقية ست البيت الشاطرة اجعلي هذا لنفسك أولاً وليس لإرضاء أحد ..

وتذكري دائما " كلنا ناقصين ولا أحد كامل " ..

والراقون فقط هم من يدركون هذا ..

وعشق الروح باق لكن عشق الجسد فان
شاهي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق